Alla inlägg under juli 2010

Av Sara Öhman - 20 juli 2010 22:42


I lördags döptes Sara Molly Mikaela i Kalix kyrka. Allt gick bra, Molly tyckte nog att prästen pratade för mycket så hon försökte överrösta honom under cirka halva dopet.


Tack alla som kom och för alla fina presenter =)

I söndags fyllde jag 25år, så det var en helg där vi haft fullt upp.


I måndags var vi på BVC. Molly fick 2 sprutor, det var inte populärt. Hon hade vuxit till 57,5cm och vägde 4985 gram. Det börjar kännas tyngre nu när man bär henne i babyskyddet.


Nu ska jag gå å beställa lite kläder tror jag.



Av Sara Öhman - 10 juli 2010 13:23

          

Av Sara Öhman - 10 juli 2010 13:05

Det här med bloggning är nog inte min grej, uppdaterar inte så ofta. Fast man kan ju ha den för att skriva ibland.

Har funderat på att börja skriva på en förlossningsberättelse. Det kan ju vara roligt att ha kvar till senare när minnet börjar försvinna=)


I förrgår var jag, mamma och Molly till Happis och handla inför dopet. Vilket fynd vi gjorde, vi hittade vit pappersduk för 99kr (50meter). Inte för att vi kommer behöva allt men det kan ju vara bra att ha till någon annan gång.

När vi hade varit till Happis for vi förbi Bitte å Anna. Molly fick en supersöt snuttefilt av sin gudmor (Anna).


Molly bara växer, kläder som var jättestora när vi fick dom är snart för små. Det känns lite trist när hon växer ur så fina kläder =/


Mollt ligger nu å tittar lite på Ullared, herregud hur folk handlar... men är det billigt så är det =)




Presentation


Sara Öhman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards