Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

6 månader

Av Sara Öhman - 23 oktober 2010 12:28

Jag är lite seg på att uppdatera men men..

Molly har iaf hunnit bli hela 6 månader. Stora tjejen!

Idag hade vi tänkt fara till Luleå men vi vaknade lite sent så fi får ta det imorgon istället. Molly behöver några nya pyjamaser och mer kläder i strl 68, upptäckte att hon har inte så mycket kläder i den strl.

Erik är ledig hela helgen så vi får passa på att fara nånstans för annars blir det mest å vara hemma när han ofta har beredskap.


Ikväll far vi till mamma å pappa å ser när Luleå möter Skellefteå.


Nu ska jag klä på Molly å fara med bilen en sväng så hon får sova en stund =)

 
 
Camilla

Camilla

23 oktober 2010 15:55

Oj, har hon ännu stl 68! Roligt att se hur olika det kan vara, trots att de är ganska jämn gamla. Olivia har just blivit 5 månader och kan snart ha stl 74!

http://camillasvirrvarr.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Öhman - 1 februari 2011 13:32

Molly gillar dom verkligen,tidigare så har hon inte allt tyckt om dom men nu är det helt tvärtom. Så dom försöker jag locka henne med för att hon ska ta sig framåt =) Jag började ju fotokursen i torsdags och jag kan direkt säga att jag var sämst i ...

Av Sara Öhman - 24 januari 2011 15:20

Jag är inte så bra på att uppdatera har jag märkt :/   Molly har hunnit bli 9 månader, jisses så tiden går! Hon har hunnit få 4 ½ tand, vi övar på att hon ska börja åla men det verkar hon hoppa över. Varken jag eller mamma kröp när vi var små, de...

Av Sara Öhman - 11 december 2010 23:13

skulle Molly behöva och jag har hittat den jag tycker hon borde få. och såklart är det den rosa jag röstar på :) Det enda tråkiga är att dom växer ur dom så fort och de kostar ju också.  Man skulle behöva drabbas av en ordentlig inkomst    ...

Av Sara Öhman - 1 december 2010 12:48

tänder har börjat kika fram där nere.. När Molly har sovit färdigt så ska vi åka ner på stan och köpa Eriks present(han fyller 30 den 13e) och några julklappar =) Skönt att det inte är så kallt idag.   I måndags var jag,Molly,mamma och Bitte ...

Av Sara Öhman - 27 november 2010 12:43

  Igår var jag och Molly på 1-års kalas, det var trevligt å träffa grannarna lite. Molly tog sig en powernap när vi fikade. Elisabet hade gjort rulltårta med grädde på och det är sååå gott     Senare på kvällen for vi å hälsade på Robert,Malin ...

Presentation


Sara Öhman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards