Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Härlig helg

Av Sara Öhman - 23 november 2010 12:14

Vilken skön och mysig helg vi haft.

Vi åkte till Luleå kring halv tio på lördag morgon. Vi gick på stan till fyra ungefär och efter det åkte vi mot hotellet. Direkt vi kom in på rummet så kastade vi oss på sängen å tittade lite på tv. När klockan var kring 18.30 (tror jag) gick vi och åt på Ban Thai.

Ela åt chechuankyckling och jag tog entrecote. Stavningen på kycklingen är jag inte säker på   

På tillbakavägen mot hotellet gick vi och köpte lite onyttigheter. Efter det mötte vi Carina och hennes sambo och det visade sig att vi bodde på samma hotell :)


Morgonen efter gick vi ner till frukosten och där satt Niclas Wikegård och åt :) Vi checkade ut kring halv tolv och for en sväng på Storheden. Ebba spelade innebandy i Gammelstad så vi åkte dit och titta på den sista matchen, sen åkte vi hem igen.


Tack Ela för en härlig helg!

Krya på dig!

 
 
Ingen bild

bitte

23 november 2010 12:44

Så mysigt ni verkar ha haft det:) jag o irene har varit i väg en hel del under helgen också:) Tänk redan 7 månader,,,,kram till er:)

Sara Öhman

23 november 2010 15:06

Ja, jag hörde att ni har varit på ranten =) Kram

 
Soppe - Nicole's morsa

Soppe - Nicole's morsa

23 november 2010 15:03

Åååh, den kyckligen är så jävla god!

http://sbergdahl.blogg.se

Sara Öhman

23 november 2010 15:05

Ja den är inte dum =)

 
Susanna

Susanna

23 november 2010 17:52

älskar maten på Ban thai!

http://laine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Öhman - 1 februari 2011 13:32

Molly gillar dom verkligen,tidigare så har hon inte allt tyckt om dom men nu är det helt tvärtom. Så dom försöker jag locka henne med för att hon ska ta sig framåt =) Jag började ju fotokursen i torsdags och jag kan direkt säga att jag var sämst i ...

Av Sara Öhman - 24 januari 2011 15:20

Jag är inte så bra på att uppdatera har jag märkt :/   Molly har hunnit bli 9 månader, jisses så tiden går! Hon har hunnit få 4 ½ tand, vi övar på att hon ska börja åla men det verkar hon hoppa över. Varken jag eller mamma kröp när vi var små, de...

Av Sara Öhman - 11 december 2010 23:13

skulle Molly behöva och jag har hittat den jag tycker hon borde få. och såklart är det den rosa jag röstar på :) Det enda tråkiga är att dom växer ur dom så fort och de kostar ju också.  Man skulle behöva drabbas av en ordentlig inkomst    ...

Av Sara Öhman - 1 december 2010 12:48

tänder har börjat kika fram där nere.. När Molly har sovit färdigt så ska vi åka ner på stan och köpa Eriks present(han fyller 30 den 13e) och några julklappar =) Skönt att det inte är så kallt idag.   I måndags var jag,Molly,mamma och Bitte ...

Av Sara Öhman - 27 november 2010 12:43

  Igår var jag och Molly på 1-års kalas, det var trevligt å träffa grannarna lite. Molly tog sig en powernap när vi fikade. Elisabet hade gjort rulltårta med grädde på och det är sååå gott     Senare på kvällen for vi å hälsade på Robert,Malin ...

Ovido - Quiz & Flashcards