Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Inget babysim i veckan

Av Sara Öhman - 24 november 2010 19:06

Simfröken är sjuk i veckan så det blir inget sim.

Fast det var kanske lika bra att det inte blir imorgon eftersom Volvon ska tillbaka på återbesök. Den läker lite växellådsolja.


På fredag är jag och Molly bjuden på 1årskalas till våran granne så jag hittade en present till henne när vi var i Luleå. Det blev en sån där hink som man sätter ner klossar i.


I veckan på halv åtta hos mig så är dom i Piteå, men shit vad det låter "lustigt" ,man är inte van att höra det i tv. Det låter som att dom överdriver, fast det gör dom ju säkert inte :)


Nu ska jag gå å göra mig en tekopp!

 
 
Ingen bild

bitte

25 november 2010 10:41

Jo visst låter det roligt när dom pratar,men härligt.gillar pimålet....kul med kalas:).har bakat lite nu så du vet om ni blir fikasugen:)hälsa Molly..kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Öhman - 1 februari 2011 13:32

Molly gillar dom verkligen,tidigare så har hon inte allt tyckt om dom men nu är det helt tvärtom. Så dom försöker jag locka henne med för att hon ska ta sig framåt =) Jag började ju fotokursen i torsdags och jag kan direkt säga att jag var sämst i ...

Av Sara Öhman - 24 januari 2011 15:20

Jag är inte så bra på att uppdatera har jag märkt :/   Molly har hunnit bli 9 månader, jisses så tiden går! Hon har hunnit få 4 ½ tand, vi övar på att hon ska börja åla men det verkar hon hoppa över. Varken jag eller mamma kröp när vi var små, de...

Av Sara Öhman - 11 december 2010 23:13

skulle Molly behöva och jag har hittat den jag tycker hon borde få. och såklart är det den rosa jag röstar på :) Det enda tråkiga är att dom växer ur dom så fort och de kostar ju också.  Man skulle behöva drabbas av en ordentlig inkomst    ...

Av Sara Öhman - 1 december 2010 12:48

tänder har börjat kika fram där nere.. När Molly har sovit färdigt så ska vi åka ner på stan och köpa Eriks present(han fyller 30 den 13e) och några julklappar =) Skönt att det inte är så kallt idag.   I måndags var jag,Molly,mamma och Bitte ...

Av Sara Öhman - 27 november 2010 12:43

  Igår var jag och Molly på 1-års kalas, det var trevligt å träffa grannarna lite. Molly tog sig en powernap när vi fikade. Elisabet hade gjort rulltårta med grädde på och det är sååå gott     Senare på kvällen for vi å hälsade på Robert,Malin ...

Ovido - Quiz & Flashcards