Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Öhman - 1 februari 2011 13:32

Molly gillar dom verkligen,tidigare så har hon inte allt tyckt om dom men nu är det helt tvärtom. Så dom försöker jag locka henne med för att hon ska ta sig framåt =)

Jag började ju fotokursen i torsdags och jag kan direkt säga att jag var sämst i gruppen :/ Men än har jag inte gett upp :o)

Idag ringde dom från sporthallen och sa att kursen börjar på torsdag kl 14.30 Det var bara Molly och en till som anmält sig till fortsättningskursen så vi ska gå med dom som börjar nybörjarkursen, men vi får göra andra övningar.


På torsdag ska jag till tandläkarn å laga några hål. I november var jag till tandhygienisten och fick veta att jag hade två hål, fick då en ny tid i början av januari att laga dessa. När tandläkaren gick i genom röntgenplåtarna så hipps vipps så hade jag 7 hål till!!!! Måste ju bero på graviditeten. Så 9 hål sammanlagt! Är man inte nog fattig när man är föräldraledig? Drygt 7000 kr kommer det att kosta. Under tiden jag är hos tandläkarn så ska Molly få vara med Bitte. Det kommer hon nog att gilla :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sara Öhman

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards